Labels

donderdag 13 juli 2023

Donderdag 13 juli Laatste dag

We worden vroeg wakker en krijgen bericht dat er een auto beschikbaar is.

Deze wordt rond 09:15 geleverd dus Marco gaat alvast met kaartjes, bonnetjes en autosleutel naar beneden.

Tenminste …waar is de hotelpas? Zoeken zoeken. Hoe kan dat nou weer? 

Ah…in je broekzak van gisteren.😂

Oh oh, ben blij dat ik het deze keer eens niet ben😂


Marco belt om 09:15 dat de auto er is en hij Ezra  even bij de Lidl af gaat zetten.

Ik pak mijn spullen en ga ook naar beneden, dan kunnen we nog even zo samen ontbijten.


Wat een feest der herkenning! We hebben weer de gele banaan!

En zie Marco eens glimmen 😀

Dat is dan wel weer snel geregeld toch? Alle lof voor Ibiza Jeeps




We rijden een andere route naar Tropicana, Google weet ons elke keer weer te verassen.





De man op de parking is in de war..ze hadden toch een rode Jeep?…je zag het hem denken.


Ik laat Marco als eerste beach chefke benaderen. Marco zegt glimlachend, we hebben gereserveerd!  en zowaar…Chefke lacht!  En brengt ons naar de bedjes van gisteren. Vooruit hemel, achteruit hel, kliko en troep. De foto's worden wel saai.....althans ze gaan erg op elkaar lijken.



Trouwens, ik had bij de Farmacia keelspray gehaald voor mijn keelpijn (witte stippen enorme dikke klieren) en het werkt echt fantastisch!

Keelpijn zo goed als weg!



Heerlijk weer  zo, cappuutje en fles water.

Zwemmen en lezen en stiekem toch gluren of we nog ergens enigszins betaalbaar heen kunnen.


Om 13:15 tijd om eten te bestellen, we nemen weer hetzelfde als gisteren, want was gewoon lekker.


Daar is de rosé en het glas rood al :-)



En even later het eten..heerlijk! Kijk nou..servet rolletjes met Aloe Vera :-)




Om zo lang mogelijk te genieten van de rosé zet Marco de rosé verdubbelaar in!😄



Tja repeat, repeat.



Als we uiteindelijk moeten afrekenen wordt er naar me gezwaaid.

Het was Eric de Zwart, hij herkende me dus ik ging even dag zeggen.

Marco had Edwin Evers al zien zitten en blijkbaar zat Erik de Zwart daarnaast.

Even oude herinneringen opgehaald aan Dureco en Frits van Swoll.


Erik heel enthousiast aan Edwin, ik zei toch dat ik die mevrouw (🤔) kende! Je weet het toch wel, ze was plugger! Bij wie ook alweer? Ja Dureco ja, met Frits die ouwe indiaan, die is inmiddels al 80!

Zie je het Edwin!

Edwin zegt..was denk ik voor mijn tijd..

Ok..nee dat is lekker😂

Hij werkte idd toen nog als kleine onbekende dj, maar toch😂


Was iig leuk om mee te maken, en leuk dat ik nog herkend werd zelfs met uitgelopen mascara, zwarte vegen van het oogpotlood en stroboshaar.


Tijd om onze gele Wrangler te beklimmen en voor de laatste maal te genieten van de mooie route.



We horen dat de kofferdienst alleen nog een plek om 04:00 heeft. Eh..dat is wat vroeg dus we lopen zelf wel naar beneden met de koffers.


04:45 naar beneden lopen, om 05:40 op het vliegveld zijn. Vliegtuig vertrekt om 07:40

Ok….dus opstaan om 04:00 en 04:14 opstaan ofzo😳


Bij Stella Maris aan het buffet, salades, paella, tongschar, kabeljauw, toetje, kaas, noten en fruit met wijn uit de tap😛


De helleweg traditioneel naar naar boven gelopen.


Koffers inpakken, mijmeren en vroeg gaan slapen helaas.


Het was wel een heerlijk weekje!